Monday 2 July 2012

Small Sayings


-We put him in the corner and put a sheet over him and a pillow under his head. We went to bed and when we got up we realised he wisnae breathing. We phoned an ambulance and he been dead for 5 hours. That was 4 days after his birthday. I shouldnae have let him buy that smack. - Firstbus

-I can count the number of times I’ve signed on on my one hand. - West Calder

-Are you at uni aye? Aye thought so, see me I’m nae a clever cunt. – Outside a bar

-Aye throwing his weight around just cause he’s got a uniform on. Prick. – Kitchen Manager

- If we see any fenian’s we’ll fucking batter ‘um. – Glasgow one night

- I wouldnae be wandering about here at night time. Hope you’ve got a car to get ye hame. – West Calder

- I’ve done things to your mother that ye widnae believe son, so cut out yer shite. – My friend’s stepdad, Addiewell

- Doesnae even ken who I am, doesnae ken me at all. Ken fit he says? Mess wi’ von and I’ll stab ye. Whit bottle that boy had. – Firstbus

-Aye yer lucky! I wis aboot to chib ye *Produces a Philips screw driver* - Livingston

-Nah they’re nae from round here! Aye fuck off I’ll turn that swagger into a stagger! – Blackburn outside a corner shop.

-I’ll beat fuck out ye. – Bathgate

-I swear. I swear. I swear on mah wains – Bus

-I didnae ken min, I wis that away wae it, anything could have happened. Maybe I did do something wi that lassie, maybe I didnae – Co-worker on a night out.

No comments:

Post a Comment